<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8212730082893941202\x26blogName\x3dbpghs+mcs+2009\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nadiah-hussin.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nadiah-hussin.blogspot.com/\x26vt\x3d589922684148642534', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

The world is like a playground.


{Holla}
puteri nadiah hussin
4p1
bukit panjang govt high sch
19.11.93
de.little@hotmail.com

{Say}



January 7, 2008
Tarian Tradisional
Berapa banyak informasikah yang kamu punyai tentang tarian tradisional? Tidak banyak? Jika itu jawapannya, kamu pasti berasa rugi kerana tidak menghadiri kelas bahasa melayuku tadi. :)

Pelajaran yang telah disediakan oleh cikgu manaf untuk hari ini sangat menarik sekali. Ia jauh berbeza jika dibandingkan dengan pelajaran di kelas lain. Biasanya, guru akan menyuruh murid-muridnya mengeluarkan buku teks mereka dan mula membaca atau menghabiskan kerja yang diberi. Tetapi, guruku seorang yang amat kreatif.

Kelas bahasa melayuku tidak hanya belajar daripada buku, tetapi juga daripada segi aktiviti-aktiviti praktikal. Kami telah cuba menari sebuah tarian tradisional. Ramai diantara rakan-rakanku yang telah berasa kekok dan agak segan untuk melakukan tarian tersebut. Tetapi setelah melakukannya beberapa kali, kami berasa lebih selesa dan mengetepikan perasaan segan kami untuk mencuba. Cikgu manaf mengatakan bahawa kami akan membuat satu persembahan di khalayak ramai pada suatu hari nanti.

Gembira pun ada, gementar pun ada, takut pun ada. Apalah yang akan terjadi agaknya? :)